My Followers = My Friends

::e-book yang menarik::

29.1.11

4th : Lepak's Time

on 28th January 2011
Friday

After balik dr kerja terus ke rumah baru kerna ada maintenance nk dtg tuk baiki flush yg rosak di bilik air utama...lama juga la menunggu...tepat kul 630 ptg, kerja membaiki kerosakan pn habis...aku n suami terus gerak ke pasar malam di Persint 2 (seminggu 2x, Selasa n Jumaat je tau) untuk mencari makan malam...( x larat nk masak, sbb mlm nnt nk gerak balik ke umah mak mertua)..so aku n suami pun jalan2 cari makan..untuk adik2 n ibu d rumah skali...menu menjadi pilihan ku n suami ialah mee rebus n kuey teow goreng...(fuh sedap gak la).

Selesai sahaja mkn mlm, aku n suami trus gerak balik ke keramat...smpi sahaja di keramat trus gerak pula ke kedai makan berhampiran kerana adik ipar ku x mkn lg..suami ku terus menghubungi sepupunya (shasha n emi) lpk mkn bersama...bile masing2 dh kenyang pe lg..jln2 time r..lokasi utama ialah danau kota.

Setiba di Danau Kota, mcm biasalah..mst jln sesak ngn kreta n orang. Misi utama ke Danau, untuk mencari baju ala2 askar untuk uda. Uda ada staff party pd hr Selasa ni..so temanye ala2 "combat''...pusing pnye pusing...alhamdulillah..jumpa ape yg uda cari...Selesai je cari brg uda..hujan gerimis membasahi Danau Kota. so...pe tggu lg, C A B U T la....hehehe.kitaorg trus pulang ke rumah...n tdoooo time!!!! krn keletihan..

Esok ada MISI lain...so tggu ceritanya plak ye... ;)
post-footer-line-3

2 comments:

Tutup Blog said...

dear katik...

tak sangka ko ader blog akhirnyer...
aku windu ko la... neway aku da follow ko.. kalo sudi di follow n visit blog aku plak... jom daftar heartbeat nak... wat income sampingan. nak tau care klik banner heartbeat kat blog aku=))

azura said...

hehehehe..dh lama ade..
tp dlu tuk bisnes jer..tp dh lama x aktif...
kali ni terpanggil plak nk wat personal blog..hehehehe
aku dh follow ko nyer blog. n slalu visit g..hehehehe
menarik ke heartbeat tu...
tnjuk ajr la ye...

ak pn windu kat ko..ble nk jumpa nie...