My Followers = My Friends

::e-book yang menarik::

3.2.11

5th : Misi 29.01.11

On 29th January 2011
Saturday

MISI hr ni adalah pergi menonton perlawanan bola sepak di antara pasukan SELANGOR vs pasukan KELANTAN. Bertempat di Stadium Shah Alam.

aku sungguh excited nk g...(x tau sbb pe, sbb ni bkn first time). Suamiku adalah Penyokong Selangor yg fanatik. setiap kali selangor ada game di Shah Alam adalah wajib bg nya untuk pergi menyaksikan n menyokong.

pkul 6.30 ptg camtu ak, suami, adikku (azie), nizam, yan n uda sampai di stadium. sampai saje di perkarangan stadium..uda trus g bli tiket masok...dulu harga RM10 seorang je.. kini (selepas M'sia menang) harga tiket RM 20 seorang.. Selepas bli tiket masuk..pe lg...time to shopping brg2 selangor...yg plg utama adalah g survey harga baju/ jersey musim baru Selangor. Harga yg d tawarkan dlm lingkungan RM 45~ RM 80.. ikut juga gred kain...

Ramai juga penyokong Selangor yg dh sampai awal...mcm2 gelagat penyokong Selangor sebelum masuk ke dalam Stadium. Terhibur juga la tgk aksi-aksi penyokong selangor ni.. Aku pn mula la kluarkan kamera ku...dan apae lg...bergambar sakan la kami..mcm2 pose..dr smpi di  stadium hgga la abis perlawanan.

::antara aksi2 di stadium::
Perlawanan kali ini tidak berpihak pada pasukan Selangor. Selangor kalah pada pasukan Kelantan (0-2). Apa-apa pun ak nk ucap TAHNIAH pada pasukan Kelantan. untuk pasukan Selangor...Teruskan usaha kalian untuk memenangi perlawanan yg akn datang.
post-footer-line-3

No comments: