My Followers = My Friends

::e-book yang menarik::

24.2.11

17th : INDUKSI UMUM

huhuhuhu..dh brape hr ak x update blog...terasa mcm lama giler..ak x dpt mengupdate sbb utamanya ak pergi induksi umum...kini masuk hari ke -6 aku di sini.. Di sini ? di mana ye? eh..lupa plak aku nk bitau....

Aku dikehendaki melaporkan diri di Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN), Kampus Wilayah Utara yg lebih dikenali sebagai INTURA oleh penjawat awam yg lain. Induksi nie adalah wajib utk aku hadir kn diri sbbnye.. induksi ni merupakan salah satu syarat untuk aku membuat pengesahan jawatan aku sekarang sebagai penjawat awam.

Aku kini berada di INTURA yg terletaknya di Sg. Petani Kedah. Aku melaporkan diri pada 19hb Feb yg lalu...aku terpaksa berpisah ngn suami selama 10 hari...huhuhu rndunya pada encik abg...tp apakan daya..kerana tugasan terpaksa kami berpisah wat sementara.

Sebenarnya aku baru selesai membuat tugasan kumpulan yg telah diberikan oleh Fasilitator disini untuk dibentangkan pada hr Ahad nnt...al-maklumlah di Kedah hr ahad, hari bekerjakn...Disini makan2 sedap belaka. Sepanjang ak berada di sini aku belajar makan ulam-ulam kampung...hehehehe, mst ibu x percaya nnt sbb ak dh strt mkn ulam ;)

Disini juga ak dapat ramai kenalan yg baru...paling seronok...roomate ak pn best..hehehehe...roomate ak g kesian sbb die bru kahwin seminggu yg lepas n terpaksa berjauhan dgn suami nya....

k la ye rkn2...ak terasa ngantok yg teramat sgt la plak...ni pn ak pinjam lappy member...hehehehe, k la ye..nite n ble berkesempatan nnt..ak update sambungan ak di induksi ni ye... maaf
post-footer-line-3

1 comment:

Dda Ly said...

wahh teringat time saye kne induction dulu..:) seronok jugakk..mcm2 pengalaman abru dpt..:)

meh ke rumah..

~saye masih mude lah!~

keep in touch ye..♥♥♥