My Followers = My Friends

::e-book yang menarik::

8.2.11

12th : Alhamdulillah

Alhamdulillah smuanya selesai....

On 5th February 2011
Saturday

Pada hari Sabtu yg lepas, xtvt aku bersama suami adalah pindah barang ke rumah baru...Alhamdulillah ramai saudara n adik beradik yg menolong...

Pukul 9 pagi suamiku, 2 org adik lelaki ku telah kuar pergi ke KL untuk mengambil barang2 di rumah wan(nenek). Brg2 di bawa menggunakan lori Ucu (bapa saudara suami). Aku tdpt nk ikut suami krn aku tolong ibuku memasak untuk mkn tghr nnt...menu yg aku sediakan utk mkn tghri ialah :

::Asam Pedas Daging::
::Sayur Kobis msk Lemak Putih::
::Ikan Bakar with Kuah Asam::

Pukul 1.30 ptg lori pun sampai di Putrajaya, aku bersama ibu n azie trus gerak ke rumah baru membawa makanan yg akan di hidangkan....Sampai je di Persint 11..aku menolong adik2 n sepupuku angkat barang...

Dalam kul 3 ptg baru la kami makan tghr...masing2 dh penat n perut lapar..ape lg selesai bace doa..kami pn mkn ngn lahapnya...hehehehe, Selesai je mkn, adik2 n sepupuku pergi bersiar2 di bawah...kata mereka nk melawat kawasan...

 Dalam kul 6 petang...ak n suami bawa sanak saudara ke alamanda..mereka berhajat nk jln2 d sana...
hmmm..smpi je di Alamanda...decide nk main bowling...seramai 14 orag yg ambil bahagian...huhuhuhu.. betul2 enjoy n happening...

Sanak saudara suami ku smuanya tdo di rumah baru kami...walaupun ada kejadian yg x dingini berlaku...Alhamdulillah semuanya selamat n Insyallah xkn berulang kejadian yg sama...


post-footer-line-3

No comments: